Next...

Danas ti je rođendan? Na čemu si zahvalna? Kako si počela? Predstavi se :)
Post Reply
User avatar
amil
Posts: 7
Joined: 12 Aug 2013, 22:15

Next...

Post by amil »

Pozdrav svima :) Često posećujem ovaj forum ali jako retko pišem, to ću pokušati da popravim u ovoj godini, a ovaj tekst pišem jer imam potrebu da to kažem i podelim sa ostalima. Najpre bih želeo da se zahvalim prethodnoj godini na svemu, za mene ona je bila najbolja godina do sada. :D

A dešavalo se:
Pošto sam još uvek bio (i sada sam) student, posle božića sam krenuo sa spremanjem ispita. Kraj januara i početak februara jako loši, sve ispite koje sam spremao nisam položio, a preokret je usledio nakon pada zadnjeg ispita u januarskom roku, kada sam besan na profesora, cimera, prijatelje, semafor koji pokazuje crveno, na sve što se kreće u tom trenutku, slušavši jedan govor Zorana Đinđića, drugačije pogledao na trenutne okolnosti. Suština govora predstavljala je činjenicu da šta god i gde god radio uvek si za rezultat odgovoran samo ti. Nisam se ni u jednom trenutku mogao žaliti profesoru zbog pada ispita, zato što nisam celu knjigu znao napament i zato što nisam bio dovoljno spreman za ispit - dakle ja sam bio kriv.

Sa takvim razmišljanjem, i prihvatanja situacije gde sam, počinjem da se spremam za februarski rok, usmeravanjem misli na sve osim na ispite dolazim do neverovatnih rezitata. E sad, tu možda leži i ključ zakona privlačenja i sve ono ka čemu težim već dosta dugo. Dakle, nijednog jedinog trenutka nisam afirmisao polaganje ispita, nisam takođe ni vizualizirao polaganje, dakle apsolutno ništa. Samo sam bio opušten i u stanju "ma šta me briga, šta bude biće". Verovali ili ne, u trenucima kada sam imao najmanje nade da ću položiti ispit, polagao sam. Ta vibracija ili kako god nazvali, me je držala do oktobra, kada sam i diplomirao na osnovnim studijama.