Pocetnici; pitanja

Danas ti je rođendan? Na čemu si zahvalna? Kako si počela? Predstavi se :)
User avatar
Aurora3
Posts: 141
Joined: 18 Aug 2013, 20:32

Pocetnici; pitanja

Post by Aurora3 »

Dragi pocetnici, dobrodosli na ovaj divan forum gdje cete spoznati svoju moc, doci do mira, srece i ljubavi u sebi, i poceti da kreirate zivot bas po vasim zeljama!

Prije otprilike dvije godine, i sama sam bila pocetnik, ali bez icijeg vodjstva. Naisla sam na Vinine videe (kanal Ratnici Svetlosti i Vina Ratnici Svetlosti, i POZITIVNA AFIRMACIJE na You Tubu...sto pretpostavljam da znate, ali ipak da kazem, ukoliko ste prvo naisli na forum) i pocela da slusam. Morad da kazem da su naisli u pravom trenutku, u trenutku mog ocaja. Gledajuci videe, dosla sam i do ovog foruma.
Na samom pocetku nije mi sve bilo najjasnije. Tacnije, samo jedna stvar mi je bila jasna. A to je, da gdje god se ja nalazila, i u kakvoj god situaciji, to nije strasno, i da mogu to da popravim. Nijesam imala nikoga da pitam za pojasnjenja, a svi do kojih sam dolazila virtuelno su sa mnom razgovarali uz pretpostavku da ja imam odredjeno predznanje, i opet mi nije sve bilo jasno. Ali ja nijesam odustajala, i dalje sam slusala, citala, primjenjivala, i malo po malo shvatila mnogo toga, promijenila sebe (i i dalje se mijenjam) i sada sam u poziciji da ja mogu nekome objasniti i pomoci. I ne mozete da zamislite koliko me to raduje. :andjeo: :andjeo:

Dragi, najdrazi moji pocetnici, ja sam sad tu za vas. Uz mene ce se vjeovatno javiti jos po neko. Tako da necete biti sami, imacete neophodnu podrsku. :andjeo:

Zato POSTAVLjAJTE PITANJA koliko god vam se cinila banalnim i glupim. Jer takvih nema. Samo se to vama tako cini u ovom trenutku.

Ova tema je specijalno za vas, i za sve vase nedoumice, i trenutne dileme.

Ne ustrucavajte se, vec zakoracite na put promjene, na put ka srecnom zivotu.

Podrska je tu. :drugari: :drugari: :drugari: :drugari: :drugari: :drugari: :drugari: :drugari:
ninna
Posts: 2